menu_AFT20

czwartek, 10 września 2020

Na chwilę do Pławniowic

Piękny dzień, słońce, ciepły wiatr. Dlaczego by nie pozwiedzać okolicy?

Wsiadamy w samochód i ruszamy w kierunku wsi Pławniowice. Nigdy wcześniej tam nie byłam, a przez czysty przypadek dowiedziałam się, że jest tam piękny pałac. 
Trzeba to sprawdzić!

Pałac w Pławniowicach nazywany jest Pałacem Ballestremów. Dla mnie jednak nie to jest najważniejsze. Ta architektura jest jak z bajki. Myślałam kiedyś, że najfajniejszy jest Zamek w Bobolicach, potem że Moszna, a tu jednak można odnaleźć jeszcze ciekawsze perełki.

To co dla nas ważne, to że pałacowy park można zwiedzać z czworonogiem.
Ruszamy na spacer. Niestety do wnętrza z psem nie wejdziemy, ale i tak jest pięknie.

Spacerujemy dookoła. Wiele osób robi tu mikro-sesje zdjęciowe. Siadamy pod drzewami i delektujemy się widokiem. Jest cudnie. Nie spodziewałam się takiego pięknego pałacu na końcu świata.



Polska jest piękna. Tuż obok jest również ciekawa ścieżka leśna w Rachowicach o której wkrótce Wam opowiem.

4 komentarze:

  1. Jezioro można objechać rowerami, warto bo wtedy można znaleźć spokojne miejsce do odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć. Następnym razem może się uda. Nasz pies nie znosi upału, więc tym razem było relaksacyjnie :-)

      Usuń
  2. Piękny pałac! Fajnie jest odkrywać takie perełki :)

    OdpowiedzUsuń