menu_AFT20

piątek, 1 maja 2015

Wojewódzki Park Kultury i Wypoczynku - gdzie i po co?

Nie wiem dlaczego, ale mam wrażenie, że wielu Polaków nie docenia parków w Polsce, a chwali i podziwia parki za granicą naszego kraju. Mam nadzieje, że tym postem przekonam tych nieprzekonanych i zachęcę do spacerów również po naszych parkach.

Wiosna - najpiękniejsza pora roku. Niesamowity odcień zieleni, kwitnące kwiaty, fontanny, odnowione alejki dla rowerzystów i rolkarzy... U nas na prawdę jest wszystko!
Mimo mżawki wielu spacerujących, rolkarzy i osób na rowerach. Dzieci biegające w kapturach i te w wózkach. Jest majówka, czas wyjść z domu :-) bo warto!


W parku można znaleźć dużo ciekawych rzeźb, wszystkie oznakowane i ponumerowane. Alejki do nich co najmniej wybrukowane i oczywiście pięknie posprzątane, aby były dostępne. Fontanny działają już pełną parą, a tuż nad głowami działa kolejka linowa z dwoma typami wagoników: gondolami bądź krzesełkami (więcej tutaj).


Kolory, kolory i kolory! Nie trzeba jechać do Holandii by zobaczyć tyle kwiatów.





Jak wspominałam wiele fajnie oznakowanych i dobrze przygotowanych szlaków rowerowych.


Do tego dorzucimy altany, brukowane alejki dla pieszych i trzeba przyznać, że nie ma co się zastanawiać, tylko należy chwalić nasz park w Chorzowie, bo jest na prawdę piękny.

3 komentarze:

  1. Pochodze z Czestochowy i w chorzowskim parku bylam kilkakrotnie i podobalo mi sie :).W moim rodzinnym miescie lubilam spacery po jasnogorskim parku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam parki i dziś ponownie trafiłam do jednego z nich mieszczącego się tym razem w Sosnowcu.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń