menu_AFT20

niedziela, 1 września 2013

Jaskinia Niedźwiedzia

Będąc w Górach Stołowych oczywiście nie mogłyśmy zapomnieć o odwiedzinach w Jaskini Niedźwiedziej. Przyznam, że po ostatniej wizycie w jakini Beliańskiej nie zrobiła na mnie tak ogromnego wrażenia jakiego się spodziewałam, ale jak na wszystkie polskie jaskinie, które widziałam jest piękna.
Ten kto ma zamiar się do niej wybrać niech pamięta o wcześniejszej rezerwacji oraz jeśli sobie życzy zakupie biletów on-line. Podaje linka, poniewaz ceny biletów i godziny zwiedzania zmieniają się w zależności od pory roku: http://www.jaskinia.pl/jaskinia/pl/index.php
Parking jest jakieś 25 minutek spacerkiem od Jaskini i jest bezpłatny, co nadal jest godne podkreślenia, bo w wielu miejscach jakie byłam za zaparkowanie słono płaciliśmy. Dodam jeszcze, że fotografowanie w jaskini jest płatne i wynosi 10zł, natomiast filmowanie kosztuje 15zł. Jaskinia jest pięknie oświetlona, więc da się zrobić piękne zdjęcia jeśli ma się lepszy sprzęt. Ja z naszym kompaktem nie poszalałam, ale mimo wszystko zapraszam do obejrzenia kilku ujęć.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz