rekord_manu

sobota, 25 kwietnia 2015

Dom podróżnika

Czy zastanawialiście się czym się różni dom podróżnika od zwykłego człowieka?
Siedząc w domu przy wymarzonej pogodzie z powodu anginy i czytając różne blogi zaczęłam zastanawiać się czy wchodząc do czyjegoś domu wiedziałabym jakie ma hobby.
Myślę, że ten kto jest fanem piłki nożnej, pewnie ma koszulkę ulubionej drużyny lub szalik i mnóstwo ciekawych piłek, bo przecież co rok jest przynajmniej jeden nowy model. Jeśli ktoś jest fanem jazdy na rowerze, to pewnie jego rower wisi na ścianie, a w domu jest przynajmniej kilka zdjęć z różnych przejażdżek...
Tak sobie myśląc, rozejrzałam się po swoim domu. Co świadczy o tym, że lubię podróżować. Ciekawi jesteście co znalazłam?
Oczywiście wszystkiego Wam nie pokażę, ale uchylę rąbka tajemnicy.

1. Uwielbiam papierowe pocztówki i zdjęcia, które są dosłownie wszędzie.



2. Nie miałam pojęcia ile mam książek, przewodników i map. Do tego z każdego wyjazdu przywożę lub przywozimy zawsze coś nowego.


3. Oczywiście przywożę lub przywozimy nie tylko mapki, ale tysiące innych gadżetów. Figurki, dzwonki, poduszki czy kapelusze.


Mam jeszcze pudło muszli i kamieni. Słoiczki z piaskiem z różnych stron świata.
Tak na prawdę to istne szaleństwo :-)
Co wy kolekcjonujecie? Jaką macie pasję?
Ja chyba jestem przerażona odkryciem, więc muszę się zastanowić czy to jest normalne :-)

12 komentarzy:

  1. Ja kolekcjonuje naparstki.Kupuje podczas kazdego wyjazdu, jezeli nie uda mi sie upolowac, jestem zawiedziona.Dostaje rowniez od rodziny, znajomych a ostatnio nawet od znajomych z blogow podrozniczych.Naparstki kupuje tez na aukcjach, ale tylko te sygnowane, wyprodukowane przez znane porcelanowe manufaktury.
    Trafilam na Twojego bloga dzis i spedze pewnie wieczor na podczywtywaniu, poniewaz zapowiada sie ciekawie.Pozdrawiam.Marta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super sprawa! Strasznie mnie zaciekawiłaś tymi naparstkami. Już namierzyłam Twojego bloga i chyba też się zawieszę :-) a naparstki w Twojej kolekcji są naprawdę genialne!

      Usuń
  2. Ja też zbieram pocztówki, które wieszam na ścianie w swoim pokoju, dodatkowo kupuję też magnesy na lodówkę (chociaż nie wiem kiedy się przełamię i kupię w Norwegii magnes za 30 zl). I też przywożę mapy i bilety z miejsc, w których byłam - już zapełniłam jedną szufladę. Pozdrawiam i zapraszam na mojego młodego bloga!
    PS zaintrygował mnie też komentarz wyżej o zbieraniu naparstków, super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, u mnie również wywołał burzę myśli :-)
      Nawet będzie kontynuacja tej burzy w niedługim czasie u mnie na blogu...

      Usuń
  3. Kiedyś miałam silną potrzebę znoszenia pamiątek z podróży - teraz ograniczam to jak mogę. Ewentualnie przywożę prezenty dla najbliższych (dla siebie kolczyki z każdego zakątka). Spowodowane jest to tym, że im mam mniej pierdół w domu tym jestem wtedy bardziej mobilna. I mniej się wszystko kurzy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prezenty dla najbliższych też muszą być. Najczęściej jest to coś do jedzenia lub kawa, słodycze. Nigdy nie przywożę płynów jak podróżuje samolotem, bo mam pecha do tłuczenia szkła przy przerzucaniu bagażu na lotnisku.

      Usuń
  4. A ja przywożę książki, magnesy na lodówkę, kamienie, muszle, piasek, mapy, przewodniki, mnóstwo śmieci w postaci biletów autobusowych, biletów wstępu itp., monety z takich maszyn, które się samodzielnie wybija ( w Polsce jeszcze nie widziałam ), herbatę, przyprawy, ręcznie robioną biżuterię, czasem nasiona jakichś roślin, zakładki do książek, czasami jakąś figurkę lub bibelot...i mnóstwo innych rzeczy. Więc moim zdaniem nie jest z Tobą tak źle i nie masz się czym martwić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo cieszą mnie Twoje słowa i chyba jakbyśmy siadły pooglądać swoje skarby wzajemnie to weekend byłoby mało! Uwielbiam takie drobiazgi!

      Usuń
  5. Bardzo ciekawie :) U mnie też nie brakuje mapek, różnych pocztówek. Bardzo lubię przywozić pamiątki z podróży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czekam na więcej wyznań w tej sprawie ;-) bo jestem ciekawa co ciekawego można u Ciebie na półkach znaleźć

      Usuń