44europa

piątek, 23 stycznia 2015

Zajrzyj poznać nas osobiście!

Bardzo lubimy opowiadać Wam o naszych podróżach.
Lubimy dzielić się doświadczeniem i przekonywać, że dziecko w podróży to żaden problem. Pokazujemy miejsca ciekawe, warte uwagi, mniej znane. Udowadniamy, że by podróżować nie trzeba wygrać w totka, ale tylko troszkę zmienić swoje podejście i przełamać się.
Najbliższe slajdowisko już w lutym, a w marcu zaprezentujemy nasze zdjęcia w Centrum Informacji Miejskiej w Sosnowcu. Więcej szczegółów dostępnych zawsze na naszym Facebook-owym profilu.

07.02.2015 Klimat Cafe, Sosnowiec
10.01.2015 Centrum Informacji Miejskiej, Sosnowiec
19.10.2014 Klub Podróżników Namaste, Katowice

8 komentarzy:

  1. Powiem szczerze, że podziwiam osoby, które tak podróżują, które mają do tego tak ogromne serce. Osobiście podróże nie są moją domeną - boje się latać, pływać itd., wolę stały ląd, najlepiej dobrze mi znany :) W każdym bądź razie miło, by było móc posłuchać o przeżyciach i różnego rodzaju historiach z takich wyjazdów :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam! Zawszę mogę doradzić coś z pieszych wycieczek po okolicy ;-)

      Usuń
  2. Ehh z chęcią bym wpadła, ale niestety mieszkam za daleko :( Czy będziesz kiedyś w Poznaniu? :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tą chwilkę nie mieliśmy żadnego info z Poznania, że chcielibyście nas posłuchać i poznać, ale pomyślimy :-)

      Usuń
  3. Fajny wpis. Uwielbiam podróżować a blogi takie jak ten dodają mi motywacji do kolejnych wypadów. Najlepiej wspominam wyjazd do Indii. Teraz ze znajomymi przez stenaline do Szwecji bo tam jeszcze nigdy nie byłam a bardzo mnie ten kraj intryguje tj. język, kultura no i styl życia bo w każdym kraju jest nieco inny. Życzę Ci dalszych podróży pełnych nowości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki i tak w sekrecie, to ja dzięki jednemu z blogów który poczytuję do dziś podjęłam decyzję, że dość siedzenia i marzeń, a czas w drogę. Dziś nie żałuję ani chwili i ani jednej wydanej złotówki :-)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Pod koniec kwietnia będzie można nas spotkać w Centrum Informacji Miejskiej w Sosnowcu. Zapraszam!

      Usuń