44europa

poniedziałek, 27 stycznia 2014

Mój przyjaciel pies

W dniu 19 stycznia 2014 w Expo Silesia w Sosnowcu odbyła się kolejna edycja wystawy psów rasowych. Na wystawie pojawiło się wiele różnych ras psiaków oraz rasowe świnki morskie. Można było zobaczyć na żywo rasy o których jedynie słyszałam na Animal Planet, ale nigdy nie spotkałam na ulicy. To niesamowite ile kosmatych kochanych pupili jest wokół nas.

 
Część z nich była specjalnie uczesana, poupinana i co mnie zaskoczyło wylakierowana, tak by podczas potrząsania się zwierzaka nic nie uległo destrukcji. To było zaskakujące, bo dla mnie pies zawsze był towarzyszem do pieszczenia i przytulania. Nie przypuszczałam, że fryzura podczas wystawiania psa ma tak kolosalne znaczenie.

 
Psy oczywiście konkurowały między sobą w określonych kategoriach podzielone względem swojej rasy.

 
Można też było znaleźć pupili kibicujących swoim potomkom i psim-przyjaciołom. Te łobuziaki niektórzy właściciele pozwolili nam troszkę popieścić. Futro jak z bajki, cudne, mięciutkie i tak puchate, że żadna zima nie straszna.

 
Asia oglądała również małego ruchliwego szczeniaczka, któremu nie w smak było stanie w kojcu. W takiej ilości psich kolegów i koleżanek chętnie by poszalał.



 
Na deser dorzuciłam niezwykłe psiaki, które udało nam się spotkać. Na żywo robiły dużo większe wrażenia, ale nie zamierzałam razić ich po oczach fleszem i dlatego przepraszam za jakość moich fotek.
Z pozdrowieniami dla wszystkich naszych pupili!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz