44europa

wtorek, 18 czerwca 2013

Przygotowania c.d.

Jak obiecałam opisują ciąg dalszy zakupów...

Byłyśmy z córa w Decathlonie i nawet udały nam się zakupy, choć jestem zawiedziona, że nie udało nam się znależć 2-osobowej kołderki kopertowej, tylko pojedyńczą. Na szczęście ja mam świetny śpiwór kupiony za studenckich czasów, więc moja córa wybrała sobie czerwoną kopertówkę za fantastyczne 39,99zł. Ważne dla tych, którzy szykują zakupy, że taka kołderka jest na optymalną temperaturę 20C.


Jedyne podwójne jakie ofertuje Decathlon są w zestawie z materacem od około 139zł.
Dodatkowo zakupiłyśmy brakującą pompkę za 29,99zł, która świetnie się sprawdziła przy pierwszym pompowaniu materaca. Jest to nożna pompka o pojemności 5l, więc nie macha się w nieskończoność.

Dorzucam kilka fotek z testów materaca...

Moja córa właśnie testuje go podczas codziennej popołudniowej drzemki. Sama spóbowałam i jest naprawdę wygodny. Teraz potrzymamy napompowany materac do jutra i sprawdzimy czy nie uchodzi zbytnio powietrze. Jak by coś zatrzymałam paragon :-) Nie chciałabym skrzywić kręgosłup w jedną noc.

Testujemy i jak widać podoba się!


Polecam tą nożną pompkę, bo bardzo szybko się pompuje duży matera, a dodatkowo w zestawie są dwie popularne końcówki. Za taką cenę myślę, że warto. Sprawdzałam na allegro i można kupić za 9,99zł z przesyłką wychodzi około 17zł, ale to dużo mniejsze pojemności. Poza tym z gwarancją pewnie byłby problem, a tu z kartą stałego klienta rachu ciachu i wszystko się załatwia.
 

 
Śpioszka przygrzało trochę przy tej temperaturze na zewnątrz, ale materac świetnie się sprawdza.
 
 
PS. Zapomniałam dodać, że dla dzieci w sosnowieckim Decathlonie są fajne koszulki bawełniane z długim i krótkim rękawkiem od 6,99 do 14,99zł. Można znaleźc coś dla szkrabów od 3 miesięcy do 4 latek. Polecam jak ktoś ma takiego malucha. Dodatkowo są polarki przez głowę dla 5-latek, 12 lat i jeszcze coś większego za 19,99zł. Sa też białe bawełniane koszulki dla dorosłych w kolorze białym za 9,99zł, jakieś czerwone spodenki chyba za 14,99zł itd. Czyli na lenie buszowanie coś można znaleźć w rozsądnej cenie.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz